CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

1
+

Czy jest pobierana prowizja za wynajem mieszkania?

Nie, nie pobieramy prowizji za wynajęcie lokalu.

2
+

Co jest zawarte w cenie najmu?

W cenie zawarte są następujące opłaty: czynsz oraz koszty utrzymania części wspólnych.

3
+

Czy są dodatkowe opłaty za uczestniczenie w wydarzeniu lub za dostęp do sali fitness&lounge?

Nie, nie ma dodatkowych kosztów.

4
+

Czy zapewniacie pełne wyposażenie mieszkań?

W naszym standardzie oferujemy pełne podstawowe wyposażenie. Jeśli chcecie się wprowadzić do całkowicie wyposażonego mieszkania, nasza firma home stagingowa może Wam pomóc - zaproponuje, zakupi i dostarczy oraz ustawi wszystko na właściwe miejsce.

5
+

Czy w mieszkaniach jest zapewniony internet oraz telewizję?

Nie, należy bezpośrednio zawrzeć umowę z dostawcą internetu.

6
+

Na jak długo mogę wynająć mieszkanie?

Nasze umowy najmu podpisywane są na minimum 12 miesięcy.

7
+

Jakie dokumenty muszę podpisać, aby wynająć mieszkanie?

Nasze umowy wynajmu są w formie umowy najmu instytucjonalnego. Oznacza to, że dodatkowo wymagamy oświadczenia notarialnego, które ma zastosowanie tylko w przypadku niepłacenia czynszu. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej!

8
+

Gdzie znajdę więcej informacji odnośnie nadchodzących wydarzeń?

W naszej sekcji LivUp Community oraz na naszych kanałach social media: Facebook, Instagram. Dodatkowo, jeśli korzystacie z aplikacji - jest tam specjalna sekcja o nadchodzących wydarzeniach.

9
+

Czy jest możliwość kupna mieszkania?

Nie, mamy w ofercie mieszkania tylko na wynajem długoterminowy.

10
+

Czy mogę wprowadzić się ze zwierzakiem?

Jasne, kochamy zwierzęta!

11
+

Jak zdobyć dostęp do aplikacji LivUp?

Dostęp oraz instrukcja do aplikacji zostanie dostarczona po podpisaniu umowy wynajmu.