FAQ

Czy jest pobierana prowizja za wynajem mieszkania?

Nie, nie pobieramy prowizji za wynajęcie lokalu.

Co jest zawarte w cenie najmu?

W cenie zawarte są następujące opłaty: czynsz oraz koszty utrzymania części wspólnych.

Czy są dodatkowe opłaty za uczestniczenie w wydarzeniu lub za dostęp do sali fitness&lounge?

Nie, nie ma dodatkowych kosztów.

Czy zapewniacie pełne wyposażenie mieszkań?

W naszym standardzie oferujemy pełne podstawowe wyposażenie. Jeśli chcecie się wprowadzić do całkowicie wyposażonego mieszkania, nasza firma home stagingowa może Wam pomóc – zaproponuje, zakupi i dostarczy oraz ustawi wszystko na właściwe miejsce.

Czy w mieszkaniach jest zapewniony internet oraz telewizję?

Nie, należy bezpośrednio zawrzeć umowę z dostawcą internetu.

Na jak długo mogę wynająć mieszkanie?

Nasze umowy najmu podpisywane są na minimum 12 miesięcy.

Jakie dokumenty muszę podpisać, aby wynająć mieszkanie?

Nasze umowy wynajmu są w formie umowy najmu instytucjonalnego. Oznacza to, że dodatkowo wymagamy oświadczenia notarialnego, które ma zastosowanie tylko w przypadku niepłacenia czynszu. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej!

Gdzie znajdę więcej informacji odnośnie nadchodzących wydarzeń?

W naszej sekcji LivUp Community oraz na naszych kanałach social media: Facebook, Instagram. Dodatkowo, jeśli korzystacie z aplikacji – jest tam specjalna sekcja o nadchodzących wydarzeniach.

Czy jest możliwość kupna mieszkania?

Nie, mamy w ofercie mieszkania tylko na wynajem długoterminowy.

Czy mogę wprowadzić się ze zwierzakiem?

Jasne, kochamy zwierzęta!

Jak zdobyć dostęp do aplikacji LivUp?

Dostęp oraz instrukcja do aplikacji zostanie dostarczona po podpisaniu umowy wynajmu.

Co się dzieje?

Kontakt

    Zapoznaj się z naszą polityką prywatności

    Biuro

    Zaułek Piękna
    ul. Piękna 18
    00-549 Warszawa

    +48 22 395 86 00
    office@livup.pl

    Jesteśmy częścią:
    Jesteśmy członkiem:

    Copyrights LivUp 2023